piątek, 20 lipca 2012

Prolog.

 Alisa miała 16 lat. Długie blond włosy i oczy ciemnego koloru. Jej przyjaciółka miała na imię Annie byłam wysoką szatynką o niebieskich oczach. Annie była wielką fanką One Direction. Alisa niezbyt za nimi przepadała. Pewnego dnia do domu Alisy wbiegła podekscytowana Annie i zaczęła krzyczeć :
- Aaaaaaaaaaa jedziemy do Londynu do One Direction !
- Coo ?!

Spojrzała na nią zaskoczona.
- Nigdzie z Tobą nie jadę ja ich nie trawię jak mam niby się z nimi spotkać bo wiem że tego chcesz.
- No ale proszę Cię na pewno spotkamy tam zespół Big Time Rush.
- No okej mogę pojechać, ale tylko dlatego że będzie tam Big Time Rush.
Ucieszone dziewczyny zaczęły się pakować. Przebrałam się w czarne rurki, koszulkę z ciasteczkowym potworem i conwersy. Wyszłam z Annie na zakupy i obchodziłyśmy wszystkie sklepy. Po 3 godzinach zakupów wróciłyśmy do mojego domu i do godziny 23 oglądałyśmy filmy. Po skończeniu filmu poszłam do łazienki umyłam się , przebrałam w piżamę i poszłam spać.



____________________________
Więc tak to jest mój pierwszy blog i dlatego jeszcze mało się znam. Dlatego prosiłabym o komentarze pod postami i komentowanie czy nadaję się do pisania czy raczej nie. Byłam bym ogromnie wdzięczna.
Jeśli chcecie bym dodała 1 rozdział to poproszę 5 komentarzy ;)

7 komentarzy:

  1. Świetnie się zapowiada.. xD Na pewno będę czytać... xD Zapraszam też do mnie ... Też mój pierwszy blog, więc zostaw komentarz.. Będę wdzięczna. http://onelove--onedirection.blogspot.com/ <----

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle się zapowiada.. Kurde od razu z mostu 5 komentarzy? A co jak będą tylko 2? Mam czekać miesiąc albo rok? Czy iść do szopy po siekiere?
    Czekam na 1 rozdział.
    Pozdro <33
    ♥Stylesowa♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie może nie miesiąc, narazie mam tyci szlaban na kompie teraz jestem u przyjaciółki więc wiesz nie wiem kiedy dodam ale postaram się jutro lub w poniedziałek.

      I miło mi się Ci się podoba ;)
      Za to 1 rozdział będzie mega długi i dużo będzie się w nim działo bo mam go już napisanego w zeszycie ... :D
      Więc czekaj cierpliwie.

      Usuń
    2. To czekam na ten 1 rozdział.. I liczę że będzie na serio mega długi..
      ;P
      ♥Stylesowa♥

      Usuń
    3. hahaha i jest już 5 komentarzy nawet 6 :D

      Usuń
    4. Teraz 7 więc chcę 1 rozdział już jutro albo nawet i dzisiaj ;P

      Usuń